Gå videre til hovedindholdet

Ny blog på BabyBusiness

Spring over, hvor gærdet er lavest: http://www.babybusiness.dk/til-alle-moedre-spring-hvor-gaerdet-er-lavest.html

Som førstegangsmor lige om lidt, hvis alt går vel, kan jeg gå med til robotstøvsugeren....det andet....det bilder jeg mig stadig ind vil gå som en leg. Jeg skal jo holde "fri" i månedsvis - og nej, mit barn skal IKKE have købemad!

Kommentarer