Gå videre til hovedindholdet

Netop nu: Spar penge på rejsebøger

Affiliate program

Saxo.com har netop nu udsalg på rejsebøger - du sparer lige nu 30% på Politikens "Turen går til ..." og op til 33% på rejsebøger fra Lonely Planet.

Klik på billederne herunder for at læse mere og handle direkte på Saxo.com.

Turen går til Prag Turen går til Thailand Turen går til Vietnam Turen går til Beijing


Turen går til Sydafrika Turen går til Peru & Bolivia Turen går til Indien Turen går til Nepal


Lonely Planet China Guatemala Madagascar And Comoros Taiwan


Philippines Kenya Travel With Children Seoul


Colombia Sri Lanka South Africa Lesotho And Swaziland Thailand


Ethiopia And Eritrea Bulgaria Nepal Beijing

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Adoptionsnyt lukker

Ja - jeg har besluttet at lukke Adoptionsnyt. Jeg har desværre alt for travlt med alle mulige andre projekter til at vedligeholde en nyhedsblog, som jo i sagens natur kræver opdatering meget ofte og allerhelst dagligt. Det er bestemt med blødende hjerte at jeg har taget denne beslutning, da bloggen jo var mit hjertebarn og hobbyprojekt meget længe. Men det går jo ikke, at der her fremme i marts stadig står godt nytår, vel? ;) Da Tine ind imellem udsender nyheder via Adoption Zones facebookgruppe , har jeg lovet hende at udarbejde en liste over mine links, og så kan hun så - alt efter hvad hun med tiden beslutter sig for at bruge den nye version af Zonen til - anvende dem som hun vil. Bloggen her bliver liggende indtil videre, så man kan stadig læse gamle indlæg, men den vil ikke blive opdateret længere. Tusind tak til jer læsere, der har fulgt bloggen og de 175 medlemmer på Facebook :) Held og lykke til alle dem, der er midt i et adoptionsforløb :) Til sidst vil jeg lige reklam